tisdag 19 oktober 2010

Öppna förskolan!!

Vi har tillbringat vår förmiddag på öppna förskolan i kyrkan! Lite sång, fika, lek och pyssel. Barnen ville inte åka hem när de var slut utan tyckte vi kunde stanna en stund till;-) De är första gången de är med för innan har de ju gått på dagis på tisdagarna.

Skönt att ha en aktivitet så här på förmiddagen. Annars blir det lätt att vi går här hemma och bara drar runt och tittar på tv och städar och går och gnor på varann och blir osams...

Så fort vi kom hem däckade både Fabian och Alfred i sängen. Så nu sover de gott, så då passar jag på att sitta här;-) Douglas hamnade ju framför tv:n som vanligt;-)
Och så var det dax för lunch oxå... Denna mat blir jag tokig på, får nog bli makaroner och korv till barnens stora förtjusning... Igår åt jag lunch själv och då serverade jag snabb makaroner med knäckemacka. Nästan så att man skäms att säga det;-) Och inte att förglömma, jag lyxade till det med lite ketchup och grillkrydda oxå;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!