söndag 23 augusti 2009

Vill dela med mig!

I somras köpte jag en ny mobil. Jag hade en väldigt massa foton i den som både jag och lilla Douglas har tagit. Så fort Douglas får tag på min mobil tar han kort på allt och alla och lite till;-)
Men nu vill jag dela med mig av några underbara bilder som betyder mycket för mej och som jag själv har tagit! Vi kan ta hans bilder en annan gång;-)

Alfred bara 1 timme gammal! Denna bild skickade jag ut till mina nära och kära!


Douglas har nyss badat hos fröken Tilde. Där han även fick låna hennes hello kitty trosor och röda lackskor! Detta mms skickade jag till Jonas. Kan ju säga att det inte uppskattades;-) Ha ha

Visst är han underbart söt min minsta lilla goding!!!

Douglas och Tilde har ett rockband! Dom hade show och dansade och sjöng för oss.! Kan inte bli härligare i den åldern!!

En underbar kväll förra sommaren i Mellbystrand! Kusin Elsa och Douglas njuter av den härliga sommaren! En absolut favobild bland alla mina 1000 tals kort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!