lördag 8 augusti 2009

Hmmmm....

Just nu känner jag att jag har blogg torka... O vad menas med det då? Jo att jag är rastlös och vet inte alls vad jag ska skriva om. Känner att jag bara traglar om vad jag har gjort och vad jag ska göra på dagarna. Såna tråkiga inlägg.... Men det blir lite så på sommaren. Snart kommer jag in i samma gamla vals igen och då lovar jag att det ska bli bättre skrivande! Idag har vi allafall varit ut i sjön och badat. Kan ju säga att man borde ju ta tag i sitt fett nu. För jag skäms över mej själv och fettet. Det är ju förjävligt att man ska vara vältränad och lite fittare på vintern när man tränar så där 3 pass i veckan. Och så kommer sommaren och då slutar med all slags träning och vräker i sig god mat och dricker mängder av alkohol... Det är ju helt s'nevänt.... Men jag ska ta tag i det nu efter sommaren. Då ska det bantas och börja motionera igen! Jag lovar! Man undrar ju vad andra tycker och tänker om den fagra kropp jag fått;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!