söndag 30 augusti 2009

Kräftskiva och rocken roll!

De fina värdparet Henrik och Jouline!

Igår var vi på den bästa kräftskiva jag någonsin har varit på. Värdinnan hade lagat helt fantastisk mat och kvällen bara rusade iväg med mat, sång och lekar!

Även om jag var nykter och fick se alla fyllisa som kanske tog en för mycket och blev trött och behövde sova så hade jag det super kul! Kräftorna var sååå goda! Jag hade gärna satt i mig ett kg till idag om jag hade haft några.....


Min bordsdam Hanna. Kräftan attackerade hennes tunga!

Vaknade imorse och kände mej bakis. När man ligger där i sängen och undrar hur mycket jag drack igår så kom jag ju fram till cola. Att man känner sig bakis och sliten måste ju vara för att alla andra är fulla och goa och att man har dansat och sjungit sig hes!

Nu blir det soffan med filmen seven pounds och kanske lite godis om det finns nått kvar....

1 kommentar:

  1. det är så udnerbart att vakna en söndag och inte vara bakis tycker jag. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!