lördag 22 augusti 2009

Underbar lördags morgon eller lunch?

Jag går här och har inte fått på mig några kläder ännu. Klockan är 11. Men guuud va det är skönt! Det är verkligen helg för mig! Ja alltså jag är ju inte naken. Jag har ju faktiskt morgonrock på mej;-)
Igår hade vi det super trevligt. Mycket vin, prat, supergod mat och en sen natt! Jag kom i säng klockan 02,30. Jag känner att jag inte riktigt är van vid dessa tider med tanke på att inte barnen vill ha lika lång sovmorgon som oss. Dom vaknade redan 7,15:-(.

Så idag äntligen ska jag ta tag i min sketna städning. Fy va tråkigt. Men det måste göras nu.... Eller om vi kanske hittar på nått med familjen istället. Jag hittar alla kryphål som finns bara jag slipper städa. Tror jag ska anställa en liten städerska som kommer en gång i vecka och fixar allt här hemma och tvättar och stryker Vilken lyx det hade varit!

Men guud va jag surrar i dag. Om allt och inget...;-)
Och tjejer från igår: Ni vet vad ni lovade mig. På tisdag inte innan det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!