fredag 21 augusti 2009

Härliga fredag!!

Jag har bara skjutit min städning framför mej hela veckan. Idag skulle jag städa hade jag bestämt för att det skulle bli dåligt väder. Men när vi vaknade upp imorse så kände jag inte alls för att vara inne och städa. Så jag packade in barnen i bilen och åkte ner till Värnamo. Där det i helgen är Värnamodagarna! Vi hade en supertrevlig eftermiddag med mat, shopping och sockervadd;-) Bara jag och mina pojkar! Så nu är jag hemkommen och städningen finns forfarande kvar. Jag tar det imorgon istället.
Ikväll ska jag på tjejfest med mammorna. Vi har inte träffats på hela sommaren så det ska bli sååå kul!
Guud va jag älskar fredagar! Då har man hela helgen framför sig och inga måsten! Ja, ja jag vet att jag är hemma och är mammaledig men ändå så tycker jag om fredagen. Då är ju alla andra lediga oxå!
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mej och sätta på mej något snyggt. Jag är inte helt säker på att det går. Vi får väl se;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!