tisdag 25 augusti 2009

Hemlighet!!

Mina vänner jag har en sak att erkänna för er! Jag har ljugit om mitt drickande dom senaste veckorna om hur jag har njutit av ett glas vin...
För idag har vi nämligen varit och titta på vårt lilla pyre i magen!! Douglas och Alfred ska bli storebröder.
I magen låg en vild liten krabat som knappt ville ligga stilla på Ultraljudet. Vi var på nupp/kub test idag och allt såg bra ut vilket var en stor lättnad som föll från mitt bröst. All denna oro jag känt att vänta nummer 3. Jag mår som en prinsessa, har knappt mått bättre i mina dagar! Ingen illamående, inga onda bröst. Bara lite trött....
Den lill* är beräknad att komma 11 mars om allt gå som det ska. Och det håller vi alla tummar och tår för!!

6 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS!!! Jag misstänkte detta när jag hörde att du hade avsagt dig barngympan och hade s a s hört det på ryktes vägar....det går inte hålla nåt hemligt här inte =)Är sååå glad för er skull och ser fram emot att vara hemma tillsammans även nästa år!!
    Massor av kramar/E

    SvaraRadera
  2. Grattis till hela familjen!
    Du kommer att bli en superbra 3 barns mamma! Lycka till, vi ses nästa helg.
    PS Ser ändå fram emot nästa Vinjunta - du har inte glömt bort va? :)
    Kram Li

    SvaraRadera
  3. Åhh vad spännande!! Grattis, börjar ju oxå bli sugen på nummer 3!!

    Vad kul för er.. Hoppas allt går bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis..... Är inte direkt förvånad =) Du har ju trots allt sagt att du varit redo för nr.3 ett tag nu.... Måste kännas superkul att hålla i vinjuntan nu då =)puss och kram och ett stort grattis till hela familjen =)

    SvaraRadera
  5. men gud vad roligt! grattis! du verkar ju verkligen längtat efter en till. superkul, hoppas det blir mycket gravidbloggande nu. :)

    SvaraRadera
  6. Ja, vad ska man säga...
    ...mer än GRATTIS!! :D
    Du är otrolig :) Vad fantastiskt roligt!!
    Vi ser fram emot att se ännu fler små "knoddar" som hälsar på i granngården i sommar. En liten fråga bara...
    Är det kanske synkroniserat även den här gången? DET behöver du inte avslöja något om, om du inte vill förstås ;)
    Ha det gott och njut av livet
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!