onsdag 19 augusti 2009

Dröm...

Vilken natt det har varit..... Nu äntligen har Alfred börjat att sova bra på nätterna igen. Han vaknar inte en enda gång oftast. Nu får jag väl äta upp det inatt istället;-)
Men då har jag börjat och krånglat istället. Jag har såna drömmar så jag blir mörkrädd. Jag vaknar upp flera gånger per natt och inte vet om det är sanning eller dröm. Fy va det är jobbigt. Inatt var jag på en stor färja där hälften av alla passagerare var sjuka i en dödlig sjukdom. Dom flesta var barn. Det blev storm och färjan höll på att gå på grund, jag försökte få med så många barn jag kunde på land. Alla utom mina barn för dom var borta.
Varje gång jag somnade om så kom den där drömmen åter och jag var tillbaks där igen. Fy vilken jobbig natt. Undra vad en drömtydare skulle säga om detta. Rätt intressant med drömmar tycker jag. Men inte när man har såna här hemska drömmar. Som tur var blev jag väckt av Alfred så jag slapp veta vad som hände med oss i drömmen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!