fredag 3 juni 2011

Vattendjur!

Vi har haft en helt fantastisk dag idag med massor av sol på våra näsor och på schemat har det stått VATTEN tema.... Vi har i alla olika former fått vatten på oss, allt genom att bada i en:
Hink med vatten... Där satt Fabian i säckert 30 minuter och plaskade! Tänk att en hink med vatten kan göra en liten kille så lycklig!
Vi har även haft tävlingar och slängt oss på en vatten racer bana, sååå kul! Givetvis tävlade jag och Douglas;-) Han vann....:-(
Alfred fick den i födelsedags present och det var verkligen en toppen present! Den kommer vi ha nytta av hela sommaren lång!
 Mina små vatten djur... De är verkligen helt galna i vatten och var helt galna i sin lilla pool...;-)
Idag har även Douglas doppat sig i havet, inte vi. De var alldeles för kallt;-) Idag har alla fått vatten på sin kropp på något vis. Alla utom badkrukan Jonas;-)
Har hört att de skulle bli ännu varmare imorgon, då kommer jag nog ta mitt premiärdopp i havet. Imorgon ska jag inte banga;-)
Har ni badat utomhus ännu?

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!