söndag 12 juni 2011

En härlig morgon!

Titta, titta vad som gömmer sig bakom molnen;-) Hoppas bara att den stannar tills jag vaknar!
Ute kvittra fåglarna och det är så där underbart skönt ute. Nästan synd att gå och lägga sig;-)
Alltså det är ju ganska skönt att jobba ju. Ja då tänker jag på det här med hemmafronten. Jag gör liksom inget, maten är färdig, tvätten är vikt, det är undanplockat och jag får lite egentid! Härlig känsla det där! Min söta Jonas fixar allt det här att vara hemma helt själv med barnen. Inte för att jag trott att han inte skulle det. Utan det är bara jag som har så svårt att släppa någon in på mina "revir"... Ja ni fattar, har man varit hemma i över 3 år så kör man ju på sina rutiner vad det gäller allt. Men nu så delar vi helt plötsligt lika och det känns så fantastiskt skönt!
Fattar ni nått av detta babbel? Nej inte jag heller...;-) Hjärnan är segare än segast så det är dax för mej att dra täcket över huvudet!;-)
GOD NATT!

2 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt att jobba natt pass. Fungerar det bra att få sova under dagen med barnen?

    SvaraRadera
  2. Förstår precis vad du menar! Jag har varit mammaledig över ett år nu och börjar så smått längta tillbaka till jobb :o) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!