måndag 27 juni 2011

Glad och mycket pirrig!!!

För några veckor sedan fick jag en förfrågan från Värnamo nyheter om jag ville delta i grilla hos mej, ett slags rip-off på tv 4:as halv åtta hos mej!
Självklar ville jag det! Så på torsdag går den första middagen av stapeln och jag kommer då att få träffa 2 andra personer! Även en reporter kommer att vara på plats under kvällarna och som kommer att fota och skriva ner våra små recept som sedan ni läsare kan ta del av!!
När vi 3 deltagare sedan har lagat våra middagar i dagarna 3, så får vi sedan betygsätta varandra och då utses en vinnare! *spännande*
Förstår ni hur kul detta kommer att bli! Jag ser verkligen fram imot att få grilla och laga mat hemma hos mej nästa måndag! (Ja och självklart sätta mej och äta god middag hos de andra 2;-)) Har börjat finslipa lite på menyn som ska lagas, men jag känner att jag gärna tar imot förslag från er läsare oxå! Har ni något bra, lättlagat och gott grill recept? Dela gärna med er till mej;-)
Så snart kanske ni får se mej i tidningen;-) *fniss* Jag är sååå glad och mycket pirrig, tänk att lilla småländska dalkullan Karolin får så mycket publicitet... 2 så stora saker som händer mej på så kort tid! *ler ett stooort leende* De ska bli så kul att även få träffa 2 helt främmande människor och lära känna dem. Dessutom bara få sätta sig ner och äta en god middag tillsammans är ju en grym bonus i vardagen!!;-)

14 kommentarer:

  1. Spännade!!! Lycka till. Kram/Madde

    SvaraRadera
  2. Underbart! Kram! Dalla

    SvaraRadera
  3. Å vad spännande det låter!
    Massor av lycka till o kör hårt!

    SvaraRadera
  4. Men gud va kul!!!
    Super coolt!!!!!
    Stort lycka till, det klarar du galant med din charm!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Men vilken rolig grej! Kul att få vara med på nåt sånt! Du måste skriva om hur det går! Jag tycker du ska grilla kallonfile, sjukt gott!

    SvaraRadera
  6. Men vad kul! Då väntar vi med spänning på recept och bilder, så håller jag ju självklart tummarna för dig =)
    Kram

    (och förresten... ny Miss Dee tävling hos mig!)

    SvaraRadera
  7. Vad kuuuuuuul!!!

    Du har fortfarande inte svarat på varifrån i Dalarna du är ifrån!! :-)

    SvaraRadera
  8. Men va kul... Lycka till!!! Ha EN RBA DAG!! /Sofi

    SvaraRadera
  9. Gud så roligt!! Närkommer det att visas på tv då??

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!