söndag 5 juni 2011

Sämre kan man ju ha de liksom...

Jag och Alfred ligger i hängmattan och njuter! Livet är sååå härligt! Denna helgen har gått alldels för fort, redan måndag imorgon... Men vi har underbara minnen från denna helgen med oss hem i bagaget och nu kan vi jobba några veckor till innan de snart är dax att komma hit igen. Har ju laddat batterierna om och om igen dessa dagar så lite jobb skadar nog inte denna förslöade kropp;-) Snart är det ju faktiskt semester här på riktigt! Hoppas att vädret håller i sig så här hela sommaren så att vi får fler såna här underbara dagar!
Sämre kan man ju faktiskt ha det än så här liksom;-) Nu väntar våra hungriga magar på pizza! Barnen fick välja kvällen till ära och då valdes det förstås pizza;-) Så Jonas och Douglas trampade iväg på sina cyklar och hämtade dem och då passade vi på att ta oss ett häng i mattan;-)

3 kommentarer:

  1. Mysigt ni har haft det! jag bara ÄLSKAR att läsa din blogg!!!
    kram Mona

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut i hängmattan! Men jag håller med dig, de där jäkla blåsorna på läppen kan man vara utan! jag har smörjt och smörjt idag, och låtit bli att vara i solen alltför mycket, för att slippa få en sån där fuling lagom till 90-årskalaset på lördag!

    SvaraRadera
  3. Här har det hänt grejer sen jag var inne före helgen. Söt header! :-)

    Det ser härligt ut i hängmattan. Mer bekvämt än vår natt i vindskydd (bilder och berättelse kommer).

    Ha en god kväll!
    Kram V.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!