torsdag 9 juni 2011

Svettigt värre...

Jösses va det är klibbigt ute, ja inne för den delen med... Har massor på min agenda att göra, men jag gör inget av det. Isället bara glider jag omkring och försöker hålla humöret uppe!
Jag har tillbringat min förmiddag med shopping, fika hos mamma och ja snart är det  kvällen. Vårt hus ser det ut som om åskan slagit ner. De ligger grejer överallt och kläder är utspridda över allt. Tvätten borde med tvättas. Men det är verkligen ingen ide att göra det för den torkar ändå inte i denna fuktighet som just nu råder....
De har varnat flera dagar för åska, men bara någon enstaka smällare har jag hört. Jo inatt kom det in ett oväder som heter duga, men inte lättade luften för det:-(
Oväder får det gärna komma nu! Kanse inte inatt när jag är hemma själv med barnen, men nuuuu!
Nähä, inte duger det att jag sitter här och klagar. Bäst att låta kroppen jobba och börja svettas...;-)

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!