måndag 27 juni 2011

Pure coral

I helgen sprang jag på detta störtsnygga nagelack från Isa Dora på Ica Maxi! De liksom stod Karolin på det och det känns som om detta kommer bli ett favvo nagelack hela sommaren. Hoppas bara på att få bli lite brunare på händerna, för då gör sig nog färgen ännu bättre på mina små stackars slitna naglar;-)
Tyvärr tycker jag ändå att bilden missar en del av den coralliga färgen som det egentligen har... Men jag kan tyvärr inte styra över ljuset ute och kameran gör ju alltid som den vill, varken man vill eller inte;-)

4 kommentarer:

  1. Snyggt som tusan! Jag har ett liknande från Mavala som heter Paris. Mitt nya favvo också!!

    Ja kanske lite bloggträffar vore nåt!! :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! Själv är jag inne i turkos träsket just nu :). Men tyvärr så blir mina naglar fula av mitt jobb så jag får vänta med att göra dom fina till semestern..

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!