onsdag 29 juni 2011

En underbar dag med sol och bad!

Vilken fantastiskt underbart fin dag vi har haft idag! Åkte iväg till sjön med goda vänner klockan 11 idag på förmiddagen och stannade ända till klockan 16:30;-)! Och jag lovar att under den tiden vi var där så var nog barnen uppe från vattnet så där 30 minuter sammanlagt! Temperaturen låg på runt 20 grader och det var ljuvligt i vattnet, så jag förstår dom små liven att dom låg i och plaskade! Själv kunde jag inte riktigt njuta så mycket... Att hålla reda på 3 små vattendjur samtidigt är ingen semester, de kan ni skriva upp;-) Huvudet gick som en proppeller för att kolla och hålla reda på vart i vattnet de befann sig...;-)

Fabian sprang mest vid kanten, men lika lycklig var han för det! På språng i vassen kan vi nog kalla denna bilden;-)!
Douglas har blivit sååå duktig på att simma under dessa snart 3 veckor på simmskolan! Här visar han hur duktig han är och han kom en lång bit innan han sjönk;-)!
Alltså... Det är rätt behagligt att jobba ständig helg... Hur många andra kan liksom bara dra ut till sjön så där en heldag utan att de har semester eller är föräldraledig;-)
 
Hmm, jag undrar vad Alfred ligger och tänker på i dyn;-)?!
Nu är man så där lagomt härligt trött i kroppen! Sjön och solen suger liksom musten ur en, fast ändå så skapar den så enormt mycket extra energi! Känner riktigt hur jag spritter i kroppen och har fått massor gjort nu på kvällskvisten! *lovley*

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Så skönt!!!
    Önskar att jag också kunde ta mig ut med barnen på det där viset...att jag kunde släppa på mina rutiner liksom...f-n måste bli ändring på det!!
    Så hur gör ni? Har ni lunch med er och äter barnen samma? Eller äter ni när ni kommer hem?
    Berätta för mig så att jag slipper va så trångsynt! Jag vet liksom inte hur jag ska få ihop det...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag!! Jag trodde jag skulle bada nu när vi åkte iväg på kvällen. Men jag kissade nästan på mig när jag doppade fötterna, så kallt tyckte jag det var ;)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag ni hade och vilka härliga bilder! Men jag kan tänka mig att man är "ganska" slut efteråt efter att hålla kol på dom som du skrev!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!