torsdag 2 juni 2011

Ny header!

Har ni sett att jag har en ny header? Visst är den underbar?! Jag är ju den där sorten som är så fruktansvärt oteknisk.. Ok jag fixar lite med utseendet på min blogg, men just arbetet med headern har jag ännu en gång lämnat över till superduktiga Camilla!
Tuuusen tack snällaste Camilla för all hjälp jag är så nöjd!
Hon är faktiskt en av mina stora förebilder i bloggvärlden! Hennes design på hennes blogg är bara så snygg och alla bilder som hon lägger ut är alltid noga fixade med både färg, form och text!
Besök hennes blogg HÄR!

4 kommentarer:

  1. Tack söta, ingen orsak
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg! Valdigt "Camillig"... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  3. jättesnygg! jag håller på att grejsa nu, men vet inte om jag ids fixa ny header :P

    SvaraRadera
  4. Skit snygg!! Som du = <3 Kraam

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!