onsdag 8 juni 2011

Väljer...

Ska äntligen ta tag i vårt badrum på övervåningen igen... De har liksom stått stilla nu ett tag, varför? Ja de undrar jag med. Allt är nästintill helt klart förutom att det fattas handfat, skåp, lysen och spegel. Piffet får vi ju inte heller missa;-)
Sen så ska det stå klart hoppas jag och vi kommer då äntligen att ha ett badrum till efter över 1 års väntan...;-)
Men idag var jag iallafall upp till grannbyn och fick helt fria händer och välja ut något snyggt! Nja kanske inte helt fritt. De fanns badrumsmöbler för måååånga tusentals kronor. Riktigt så glamoröst kommer vi inte att ha på vår lilltoa;-)!
Nu ska jag fortsätta bläddra i katalogerna och imorgon lägger jag in en beställning! Lovar att ni kommer att få se de färdiga resultatet så fort de blir klart!

2 kommentarer:

  1. Oj oj. Samma här. Vi får ryck när vi måste bygga. Ett barnrum i taket har kommit på ca 1-2 veckor när vi väl behövt dem.
    Sen står det still igen.... Men jag längtar ihjäl mig efter att badrummet på övervåningen ska bli klart här. Jag vill ha BADKAR!! :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!