söndag 19 juni 2011

Hallåj!

Är jag saknad? Mmm jag vet;-) Har inte bloggat sedan igår morse så nu är blogg abstinensen stor;-)
Dagen igår gick på i full fart så jag hann liksom inte med att blogga... Önskade ibland att man slapp sova, då skulle man liksom hinna med så mycket mer;-)
Okej sova det vill jag och jag ska krypa ner nu. De ska bli riktigt skönt med tanke på att regnet vräker ner utanför fönstret!
Bakom mej skymtar mina små kära robotar, de ville oxå vara med på ett hörn;-)
Herr Snor är grymt jobbig och vägrar släppa greppet om min kropp. Dessutom har Herr jäkla hosta kommit på besök med:-(
Just nu kan jag verkligen leva mej in i hur Alfred har mått i sina öron så länge innan han opererade in sina rör. Jag har lock för dem och en hemsk tryckande känsla. De trycker så att jag nästan blir yr i huvudet och har tappat en del av hörseln.... Uscha för herr Snor....:-(

2 kommentarer:

  1. Vad är det ni/du gör? De där maskinerna/robotarna ser misstänkt lika ut med de vi har på mitt jobb. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja usch! Hoppas det känns bätre när du vaknar!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!