söndag 5 juni 2011

Drömmar...

Denna natten går till historien... Jag har drömt konstant hela natten och vaknat upp och varit liiiivrädd, skakat som ett asplöv och haft en puls på 300... Inte blev det bättre när jag precis hade somnat in och Jonas väckte mej och frågade vad det var för något som lät utanför? Jag fick då för mej att någon tog vår bil och blev skiträdd;-) (Grannarna hade fest och en taxi hämtade folk där, så så farligt var det inte;-))
Sedan har den ena drömmen efter den andra drömmen avlöst varandra... Men den värsta drömmen var nog att jag äntligen skulle få gifta mej med min Jonas, men då blev jag helt plötsligt sjuk i norska sjuka... Vad nu denna sjukdom är för något?;-) Men just inatt var den vääääldigt jobbig att inte få gifta sig när man äntligen fick liksom...
Tur att man har snälla barn som sover när man sovit dåligt på natten...
Här är det allt eller inget som gäller. Hör och häpnad, Fabian vaknade nyss... Han sov ända till klockan 11 idag från 19:30 igår plus lite välling vid 7. Så nja jag har det nog ganska bra;-) *fniss* De andra 2 har legat och tittat på tv så jag har kunnat sova brevid dom!! (för undantag när de nästan slagit ihjäl varandra och jag har fått medla mellan dem...;-))
Ännu en härlig dag ute, så nu ska jag hoppa i min bikini och hoppa upp i solstolen.
Plockade in en bit av sommaren innan! Vackra och underbart doftande syrener står och pryder i vårt nya kök! Synd bara att de snart har blommat över...:-(

1 kommentar:

  1. Fy vad obehagligt att drömma så..... Ha en skön dag i solen :o) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!