lördag 4 juni 2011

God morgon Sverige!

Oj oj nu slår jag snart rekord i att vara upp på mornarna och dessutom vara trevlig...;-)
De små liven vaknade strax innan 7:30 och jag som annars är som en död råtta bara steg upp och lät min käraste ligga kvar i sängen. Nja så länge hann han väl kanske inte ligga förrens ungarna stormade in och väckte honom;-) Sedan var jag ännu snällare och gav Jonas kaffe på sängen... Han undrade om jag var sjuk eller vad jag hade för lurt i kikan på G;-) Nej då jag är bara snäll och har vaknat upp på rätt sida! Alltså hur kan man inte vakna upp på rätt sida i detta underbara väder? De är sååå grymt skönt ute, nästan varmare än igår!
Om bara en stund när solen kommer på däcket så ska jag inta liggläge och där ska jag ligga och gotta mej i solen. Okej nu kom ni på varför jag lät Jonas ligga i sängen och fick kaffe på sängen, de fanns en hake;-) Jag vill sola hela dagen.... *fniss* Själv... Hmm tror ni de går? Nepp förmodligen inte, men kanske en stund!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul med en ny bekantskap bland alla mina 40-50 läsare...;-)

    Kappan köpte jag på Hemtex, och visst är den fin, I löv it! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt väder ni har!! Här har det redan hunnit regna lite .. men nu är solen framme igen :)

    Ha en fin dag!!
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!