söndag 19 juni 2011

Koma....

Jag har hamnat i något slags koma nu när jag har börjat att jobba. Trots att jag "bara" jobbar 24 timmar på en helg så får jag liksom inte något gjort på veckorna heller... Jag bara är liksom och orkar inte göra saker som absolut borde göras här hemma... Hela vår tvättstuga håller för tillfället på att svämma över. Tvätt, tvätt och tvätt vart än ögat når... Blä jag tror jag spyr på skiten....
Garderoberna ska vi inte ens prata om. För tillfället hänger mina lådor på trekvart och jag hittar inte alls de kläder som jag ska ha. Detta leder sedan vidare till att jag blir vansinnigt arg och rycker och sliter i de klädtrasor som hänger utanför och sedan bara slänger jag in dom igen. De resulterar i ännu en gång att de blir ÄNNU stökigare där och ja sen fortsätter det...
Guuud va trött jag blir på mej själv...

4 kommentarer:

  1. Usch jag vet precis hur det där är.. Dock tycker jag också att vi har tvätt över HELA jävla lägenheten. Dock har jag tillbringat 5 timmar i den gemensamma tvättstugan idag. Men nu har jag bara 2 torkställningar i vårat redan alldeles för lilla vardagsrum med en massa tvätt som inte hann bli torrt, hoppas att min tvättmaskin snart ska fixas eller att vi kommer få en ny.

    SvaraRadera
  2. Ja fy fasen..! Ser lika ut här och då jobbar jag inte alls än....SUCK! Blir ett rejält ryck imorrn så att det är rent sturket och klart till midsaommar tänkte jag...men vi får väl se hur det går med det...;-)
    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. När min man insåg hur det var att vara hemma med våra tre barn så åkte han och inhandlade en tvättmaskin till så nu har vi två och det känns inte så efterhängset att tvätta nu när det går dubbelt så fort. det torkar ju inte dubbelt så fort, men allt går ju inte att tumla.

    SvaraRadera
  4. Ja, avis är jag inte på dig... just tvätt har jag inte så mycket av men desto mer hundhår som jag gärna hade bytt bort. Alla har vi nåt som inte blir gjort så ofta som det borde...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!