lördag 11 juni 2011

Godmorgon!

Sitter och mumsar i mej en liten brödbit innan jag ska sova gott! Kan behövas efter denna natten! Attans va jag har legat i, känt mej som en liten arbetsmyra;-)!
Jag har liksom tävlat mot mej själv om att tillverkat mest bitar... Ja jag vet att jag är knäpp;-) Så nu är jag uppe i varv så det blir nog svårt att sova...
Men nu ska jag iallafall försöka sova... Nu stoppar jag in dessa små öronpluppar och hoppas på en god natt (eller dag) sömn;-)!
Tack gode gud för öronproppar. De vore nog inte så enkelt att sova här hemma mitt på dagen med 3 skrikande och lekande barn utan dem;-)
Natti natt, eller god morgon på er!

4 kommentarer:

  1. God morgon och god sov stund! Btw, jag gillar din nya look på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det finns öronproppar. Så skönt att plugga in dem och stänga ute alla störande ljud när man ska sova. Sover själv alltid med öronproppar. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!