torsdag 16 juni 2011

Herr snor och herr bakfull...

En hemsk förkylning har kommit och tagit greppet om mej och barnen. Nepp jag tänker inte bli sjuk och trotsar min lite halvt om halvt slitna kropp och sitter i solen! Hallå, man kan ju faktiskt inte gå miste om dessa underbara solstrålar, vem vet när vi får se dom igen? Nej just de, för imorgon skulle det ju bli regn igen... Så då får jag väl bita ihop och må lite halvkass i solen då och låta bacillerna föröka sig.... För brun de ska jag bli;-)
Jag botar min förkylda kropp med jordgubbar och mjölk. De var det enda min kropp var sugen på till lunch och jag satte nästan i mej en liter själv;-) *gött* Ikväll vankas det rosé och bubbel med bästa vännerna Hanna och Veronica! Kan behöva lite break i vardagen och bara få vara, dricka livets dryck och tjata i massor!
Så nu ska ni se att imorgon vaknar jag upp utan min förkylning;-) Måhända herr bakfull kommer på besök istället, men hellre det än herr snor. Eller kanske inte förresten;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!