lördag 16 februari 2013

Nä hörrni...

Nu när jag ändå är sjukt irriterad på mellot som sög riktigt mycket ikväll. Så bara undrar jag om ni har glömt bort hur man kommenterar? Så många som läser, men knappt ingen som kommenterar längre trots att jag delar med mej av nästan hela mitt liv... *drar er i öronen*
Så se så, börja kommentera nu! Alla kan! Det ger mej lite mer pusch, behöver få lite kred förstår ni! Så börja kommentera nu hörrni!;)
Och åter till mellot... Seriöst, är svenska folket knäppa eller? Förra veckan Sean banan och nu dessa gamla gubbar... *spyr lite* ja ja smaken är som baken... Men jag har nu lovat mej själv och alla på fejjan att aldrig mer se på skiten, förutom på den stora schlagerfinalen;) Slängt bort 1,5 timmar en lördagskväll när man kan göra annat än att se på den skiten! Tacka vet jag Gina, hon är banne mej bäst i hela mellot! Grym tjej de där!
Nu ska jag proppa i mej de sista av godiset för att stilla mina mello nerver.. Ja för på riktigt, jag blev galet irriterad på kvällens program när de där gamla gubbarna gick vidare;)
Jag skulle ha gjort som Alfred. Efter första låten vände han sitt huvud bort från TVn, la handen för örat och somnade! *fniss*


11 kommentarer:

  1. Du är duktig som bloggar... Vi är usla som inte kommenterar....

    Kommentar 1: Mellot var ju bra idag!

    Kommentar 2: Gina var sämst...

    (Vill du fortfarande ha kommentarer?)

    Hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja, de vill jag ;) smaken är ju som baken, delad och tur är kanske det;)
      Kram K

      Radera
  2. kommenterar ju dig på fb, men får väl börja här åxå. Konstigt att inte kvalitén på bidragen är bättre men det kanske beror på att låtskrivarna inte vill lämna sina bästa låtar till svt, vad vet jag?

    SvaraRadera
  3. Säger också, du bloggar superbra! Önskar att jag kunde kommentera mera...men jag har gått å blivit superlat... Ska försöka skärpa mig, för jag vet hur mycket dessa kommentarer betyder för ens bloggande!
    Jag pysslade mest under mellot så lyssnade bara halvhjärtat...tur var väl det...:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Alfred gjorde det enda rätta!

    SvaraRadera
  5. Jag engagerar inte mig mellon förutom när det är mellannummer! Jag sa precis som du - Gina är ju ett riktigt proffs! Ikväll var väl kanske inte hennes bästa kvällar, men hon kan verkligen ta folk och situationer som värsta tv-räven...
    Jämförde henne med en bekant jag har som är jämnårig med henne - ljusår ifrån varandra!!! Har en gång fått en komplimang själv som jag tog åt mig och blev jätteglad över, nu skickar jag den vidare till Gina genom din blogg: Hon är en social begåvning! ;)
    Och inte för att jag känner dig personligen, men jag känner det genom vibbarna i bloggen och via din Instagram - tror även att faktiskt även du är en stor social begåvning ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Läser din blogg heeeela tiden , gör den är så himla bra :) , är tyvärr dålig på att kommentera , ska skärpa mig. Ang Mello så kommer inte jag heller att spendera tid på detta dåliga program, möjligen finalen, om inte jag har mått roligare för mig då. Trevlig Söndag //Krickan

    SvaraRadera
  7. Svenska folket brukar rösta på de mest mesiga bidragen. Vi behöver lite färg och omrörning i grytan! Man behöver inte vara lagom längre. Kolla på bidragen i europa-versionen. ;-)))

    Kram M

    SvaraRadera
  8. Kan bara hålla med... mellon var skitkass i går, riktigt pinsamt att det finns de som röstar fram gubbarna. Undrar egentligen vilka som röstar på dom??
    Än så länge tycker jag nog att Yohio ska ta hem skiten, men hoppet lever en vecka till ;_)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det finns ju så otrooooligt många bra bloggar som man läser.....Försöker kommentera lite här och lite där.Men det blir ju klart mest på dem där man får ett gensvar;)

    SvaraRadera
  10. Jag är jätte dålig på att kommentera men det beror på att jag tycker det är lite krångligt att skriva genom telefonen å att jag oftast har 2 barn klättrandes på mej när jag läser din blogg;-) som jag dessutom öppnar upp 4-5 ggr varje dag! Du är en fantastisk bloggare å människa(känns som att jag känner dej riktigt väl bara genom att läsa din blogg) vet ju egentligen bara vem du är, vi bor ju i samma lilla by;-) tack för en otroligt bra blogg å håller med dej, Mellon kan nästan kvitta, tacka vet jag Ulf Lundell;-);-);-) ha det så gött! Kram Kram från Jonna Storck

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!