fredag 22 februari 2013

En fullspäckad helg!

Helt galet vad veckorna går fort, snart är vi inne i mars månad och denna veckan har som vanligt gått fortare än fortast... *swiiiiis* sa det bara!
Denna helgen är planerad upp till öronen, and aj löööv!
Först ska jag så klart jobba klart, sen hämta kidsen, hem och fixa mej och sedan fräsa upp fort som bara den till grannbyn! Där står det fotografering på agendan klockan 15:30! Jag ska agera lite "fotomodell" för en reklamannons för butiken People!;-)Very nice med tanke på att jag älskar att bli fotad, linslus som jag är;-)
Sedan hem fortare än fortas, svira om och gå på förfest klockan 17:00. Sedan blir det vinjunta klockan 18:00 med mina fina flickor! Prat, vin, god mat och ännu lite mera vin och prat! Sen framåt 23-00 så kanske jag ligger raklång och sover;-) Ja på grund av sömnbrist förstås, inget annat... Vad trodde ni;-)
Imorgon har vi en liten födelsedagskille och på kvällen blir det kalas för hela tjocka familjen!! På söndag är det hockey match för Douglas och ja sen är det helt plötsligt måndag igen;-)
Lovar att ni kommer få inlägg från både fotograferingen, vinjuntan och kalaset!
Vad hittar ni på i helgen?

4 kommentarer:

  1. Åh va roligt att ha en massa roliga saker att se fram emot. :)
    Jag ska bara jobba och träna i helgen. Som vanligt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nackdelen med att vara värdinna är att missa förfesten!!!! Ses snart Sötis!!!

    SvaraRadera
  3. Låter som en helkul helg!
    Själv hoppas jag på att bli frisk, och OM jag blir det har jag ett föräldramöte att se fram emot på söndag ;-)
    Kram o ha en super(!)helg

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det låter! Nu har jag läst ifatt mig lite hos dig, har liksom inte hunnit med så mycket denna veckan... Passar på att kommentera också för jag är som du, gillar att få lite respons. Ha en skön helg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!