lördag 16 februari 2013

Igår smeds det många planer!

Vi hade fredagsmyset hos våra bästa vänner igår! Det bjöds på underbart god taco i olika former! Bubblet rann ner som om det vore vatten och jag tror minsann att jag blev lite på pickalurven;-) Det var såååå gott med bubbel (som alltid, men igår var det extra gott!;-))!
Det finns inget bättre än att vara med sina vänner! Att prata, dela med sig och att planera!;-) Kommer till planeringen lite längre i inlägget;-)
Alfred hade klätt sig själv dagen till ära! Så här snygg blir man då, svart från topp till tå och med röda snygga hängslen. Lite som en liten miniraggare eller kanske dansbandskung! *fniss*
Jag fick agera städerska där mitt på kvällen! Bubblet sprutade bokstavligt talat hej vilt på både väggar, tak och golv. Så det var bara att leka städerska och torka golvet! Undra vem som hade haft roligt på systembolaget som skakat flaskorna? Någon måste det ha varit med tanke på vilken sprut flaskan hade och korken exploderade så fort den skulle ut. Eller så kanske det var något fel på bubblet? Ja med tanke på hur mitt huvud värker idag.. *hostar lite ironiskt*
Åh maj gaaaad vilka goda hjärtan osbågar! Satte nog i mej halva skålen själv! Mums va goda, mycket godare än vanliga ostbågar, måste ni testa om ni inte redan gjort det!
Som sagt det planerades och smeds många planer där mitt på kvällen och runt 23 igår kväll gjorde jag något som jag aldrig i hela mitt liv gjort förr... Jag prövade...... Nepp nu säger jag inget mer. Men jag har massor av underbara vackra bilder i min telefon som jag får nypa mej själv hårt i armen för att inte visa er;-)
Jag tror att vi, jag, Jonas, Hanna och Affe planerar något vääääldigt kul i framtiden! Nästan så att jag blir en gnutta pirrig i maggropen redan nu! Detta kan nog bli jäkligt bra det här! Så klart berättar jag mer sen om Hanna min vän kommer med planeringen till Jonas ikväll som hon skulle! Härligt när man kan lägga sitt liv i andras händer och att man sen dessutom kan vara helt lugn och fin för att de känner oss ända in till själen!
Nu ska jag krypa ner under täcket igen och försöka *host* att nyktra till;-) Ja för de där bubblet satte verkligen sina spår i min kropp och huvud idag... ;-)

4 kommentarer:

  1. Vankas det dubbelbröllop??
    Ser ut som en rolig kväll i alla fall, och du mår säkert som du förtjänar i dag ;-)*fniss*
    Kram

    SvaraRadera
  2. Min första tanke var också bröllop... Hmmm... Spännande... :)

    SvaraRadera
  3. Spännande!! Blir såklart super nyfiken! :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Tänkte som de andra här på bröllop. .. men sen - nä! Du skriver " skönt att lägga sitt liv i andras händer"... Känns inte som att det gäller bröllop då - sånt vill man väl planera själv????
    Det ville jag i alla fall... Givetvis är jag vrålnyfiken! :0 ;)
    Vad det än är - rock on!!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!