lördag 16 februari 2013

Militär!

Det är inte ofta som jag köper kläder nu mera... Inte alls ofta. Vilket är ganska så tråkigt med tanke på att det är ett STORT intresse för mej. Men så klart är det ju oxå ett STORT plus för plånboken!;-)
Jag använder ju inte kläder så ofta numera. Jo alltså det är klart att jag gör, jag går ju inte naken liksom;-) Men jag har arbetskläder på jobbet, så ja enkel matematik säger ju sig självt då att jag inte behöver så mycket kläder numera!
Byxor är det ganska så skralt med i min garderob. Jag använder ofta leggings, vilket kanske inte är det snyggaste alltid (inte enligt min käre sambo som tycker att leggings ser ut som mysbyxor och att man ser ut som en gammal tant...) Men det är bekvämt och skönt och myyyycket snyggt enligt mej!
Iallafall så såg jag dessa supersnygga militärbrallor på en väns instagram! Jag blev störtkär i dem och det stod liksom Karolin på dem!
Så snälla Matilda på People fixade hem min storlek och igår hämtade jag dem och för runt 300 kr blev dom mina! Jag är in löööv i dessa byxor! Dessa kommer jag att bo i, till både vardags och fest!
Alfreds kommentar när han såg dem på mej: -Men mamma, du ser ju ut som en militär ju! ;-)
Dagens outfit: Byxor från People av märket Vila, Blusen kommer från Plain Vanilla som jag oxå bor i både till vardag och fest. Stövlarna kommer från scorett!

1 kommentar:

  1. Supersnygga byxor ! JAg gillar tights och känner mig avslappnad i dom men visst kanske det är lite mer som mysbyxa ? Men man går ju i det man gillar ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!