måndag 18 februari 2013

Mardrömmar...

Fy fasen vilken riktig skitnatt detta har varit. Har drömt värsta mardrömmarna inatt och vaknat genomsvett och varit vettskrämd...
Jag mins att jag vaknade första gången vid 23:30 och sa till mej själv att vakna...  Jag var snustorr i munnen, dyblöt i svett och låg och grät. Vad är det som händer i min hjärna när jag sover egentligen?
Drömmar som går in i varandra, tankar som seglar iväg och otäcka gubbar... Mina drömmar har satt sig på min näthinna och jag vet inte riktigt om det är på sanning eller om det har hänt inatt... (Fast jag vet så klart att det bara är en dröm...)
Jag drömmer ofta och jag kommer ofta ihåg mina drömmar. Inatt drömde jag att det var någon som smög på oss. Tog min bil och sprängde den. Vart vi än gick så var det alltid någon som förföljde oss (Oups, har nog kollat på för mycket film;-)) Folk som hade koll på mej och poliser som tog in mej på förhör för att jag hade kört för fort...
Så typiskt att drömma en massa och sova som en kratta när barnen för en gångs skull sov hela långa natten i sina sängar utan ett endaste pip...

1 kommentar:

  1. Tror tyvärr att man drömmer mycket när hjärnan är på högvarv.. lite vila kanske?

    Sv: Japp det är Annikas träningsdvd som hon gjort ihop med sin sambo (man?). Den funkade nog eftersom jag slet skiten ur mig och är förkyld i dag :-( Visst blev man svettig av träningen, trist "musik" men man kan ju köra egen musik när man kan rörelserna. Tror att jag rekommenderar den.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!