söndag 10 februari 2013

För 33 år sedan...

Låg min mamma och hade så här ont, med lustgasen nära till hands.... Men hon fick ju så klart något väldigt fint för det onda, dom fick ju mej;-)
För ut med dunder och brak klockan 15:17 kom denna söta varelse till världen! 3240 gram tung och 50 cm lång! Idag ca 70 kg mer och 1:20längre, (så klart och inte 1:70 som kag skrev från början;)) är jag så klart lika söt och pigg;-) Ja för pigg det var jag tydligen när jag föddes, med ögona öppna och med blicken tittandes undrandes runtomkring mej;-)
En ny *harkel* stjärna föddes och jag är så glad och tacksam för att det var just jag, min spermie som hann först ifrån min pappas pung in till mammas livmoder! Redan då var jag visste en tävlande liten individ;-) *fniss*
Idag fyller jag hela 33 år, men känner och ser så klart inte en dag ut äldre än 23;-) Åldersnojja jag? Åh ja och värre lär det nog bli! *fniss*
33 (!!) år inte klokt va tiden går fort. Men man gör sig inte äldre än vad man är och 33 är ju bara en siffra på ett papper!;-)

19 kommentarer:

  1. Grattis på din dag!!! Hoppas att du får en underbar födelsedag!

    SvaraRadera
  2. Grattis! 33 är absolut nada, ingenting :-) Min käresta fyller också idag, han trodde 43 fast det "bara" är 42...

    SvaraRadera
  3. ha ha . grattis på din dag,
    - men jag hoppas du bara är 119 cm längre nu om du var 50 cm när du föddes...
    ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha så sant;) så slut jag är;)
      Kram och tack!

      Radera
  4. Grattis på födelsedagen!
    (Skönt namn på läkaren! ;))

    SvaraRadera
  5. Ha den äran! Hoppas du får en underbar dag! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen!
    Hoppas att den blir som du önskar dig.
    kram

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen!

    Kan inte låta bli att skratta lite åt din beskrivning haha
    Härligt att du var den vinnande spermien :-D
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Oj sicken lång kvinna du är idag då ;) Stort grattis på din alldeles egna dag! Hoppas att den blir precis som du vill =)

    SvaraRadera
  9. Grattis tjejen på din dag! :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis grattis hoppas du haft en fin dag ! En annan fyllde 38 den 11 januari men jag är övertygad om att det är nåt fel ändå för jag känner mig inte äldre än 22 !!?? hehe som sagt man gör sig inte äldre än man är !
    Ha det gott !

    SvaraRadera
  11. men åhh !! stort grattis på födelsedagen fining !!
    Jag hoppas att du blivit ordentligt uppvaktad med både kärlek och presenter :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Grattis! Hoppas du haft en superbra dag!
    /Åsa

    SvaraRadera
  13. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  14. Grattis hoppas du haft en bra dag <3 kram Mona L

    SvaraRadera
  15. stort grattis på din dag, hurra hurra för dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!