söndag 17 februari 2013

Hade man inte vetat bättre...

Så hade man trott att jag var gravid just nu...

Det finns liksom ingen botten i mej... Konstant hungrig hela tiden, verkligen HELA TIDEN... När jag sitter och äter funderar jag på vad jag ska stoppa in i min mun strax därefter. Karaktären är som bortspolad och det här med ett nyttigt liv och träning finns just nu inte på kartan.
Vad jag har ätit denna helgen vill jag inte ens berätta, för jag skäms verkligen så mycket skit har jag verkligen ätit...:-(
Jag är konstant trött och de enda jag tänker på (förutom på att äta) är när jag ska få sova nästa gång... Inatt sov jag 9 timmar, men lyckades ändå somna till 30 minuter på soffan innan idag. Nu sitter jag här med sömnen i ögonen och är skittrött...
Jag gillar inte att vara trött och jag gillar inte att ha ett konstant sug efter mat och godis... Jag måste försöka hitta tillbaka till de där nyttiga livet igen, jag MÅSTE! *piskar mej själv på rumpan med en stenhård piska*
Hade jag nu mått illa och varit finnig så hade jag bannen mej på riktigt trott att jag var gravid. Men nu är läget så att jag inte är jungfru Maria. Nej för man ska ju hinna se sin blivande man och vara med varandra för att göra ett barn oxå. Och den biten har det väl varit lite si och så med det sista. Har jag inte varit borta så har Jonas det...
Nähä om jag skulle gå och ta och poppa lite popcorn och slänga ner denna trötta kropp i sängen!?
Om chokladen ovan var god? Öh ja vad tror ni;-) Choklad är ALLTID gott!
Humöret ja hur är det? Inte alls bra. Känner mej som en gammal surtant HELA tiden...
Nä nu skriker majskornen och oljan på mej. De vill bli poppade nu!;-)

2 kommentarer:

  1. Samma här, tror att det är flunsan som sitter i läääääänge;-(
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Eller D-vitaminbrist kanske ??

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!