måndag 16 augusti 2010

VM i trötthet....

Inatt har Fabian slagit alla rekord att vara vaken på natten, tittade på klockan sista gången 04.37 och då hade jag precis fått honom att somna igen... Han som annars sover hela nätterna igenom vaknade efter tolv inatt och var orolig och vägrade somna om... Han var som en skalbagge som hamnat på rygg så som han låg och sprattlade, dessutom gnällde han hela tiden. Jag har mina misstankar om att det kan vara de dumma tänderna som gör så ont i hans mun. För han är inte speciellt nöjd nu heller där han sitter, min älskade lilla bebis... Dessutom vaknade han med igenkletade ögon, förmodligen ögoninflammation... Typiskt att denna natten kom just nu när Jonas började jobba sin första dag efter 5 veckors semester. Känner att denna dagen nog kan bli ganska kaotisk med mitt dåliga sömnbrist humör. Dessutom har jag sååå jäkla ont i en höft (åldern säkert). Kände att det började för några dagar sedan och nu blir det bara värre och värre, en ilande känsla som nästan känns som tandvärk..... Nä nu ska jag inte sitta här mer och klaga, kanske dax att försöka få på oss lite kläder när klockan snart är elva....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!