torsdag 26 augusti 2010

Rekord!!

Igår slog min blogg rekord med besökare!! Över 300 stycken hade varit inne och det glädjer mej så mycket att ni vill läsa min blogg!! MEN jag tycker minsann att ni är lite snåla med era kommentarer. Så vill ni får ni jätte gärna lämna lite spår efter er lite här och var, det skulle glädja mej mycket!!!

Jag ligger fortfarande på topp tio listan på MAMMABLOGGAR och det är tack var er!! Inte illa av en liten kulla från småland att ta sig så högt upp!!;-)

Jag bloggar för att det är kul. Min svenska grammatik är åt helvete och jag skriver som den blinde slåss... Men det är inget jag kan göra åt utan gör mitt bästa. Hade jag nu varit så duktig på "skrivning" så hade jag blivit svenska lärare. Men jag var smart och blev "lyx hustru" istället;-)

Jag blogga om allt, jag delar med mej av stora delar av mitt liv och känslor. Jag hoppas därför att ni, mina läsare accepterar detta och att ni läser min blogg med respekt!!

Ännu en gång, tusen tack för att ni läser min blogg.♥

6 kommentarer:

  1. Din blogg är ju underbar =)

    Kraam Marie O

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg varje dag!
    Superbra!
    Hälsn Anna S

    SvaraRadera
  3. Ojojoj! Vad många läsare! KUL!!!
    Förstår dem, det är en underbar blogg!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hittade dig alldeles nytt och läst de sista inläggen!!! Jag kikar in hit igen snart!!

    SvaraRadera
  5. wow så många läsare! din blogg är så bra just fr att du bjuder på alla sidor av dig själv. i love!!! :)

    SvaraRadera
  6. Kul med så många läsare! Men det blir väl så när du skriver underhållande och verkligen delar med dig av det mesta...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!