lördag 28 augusti 2010

Vaggeryds dagen!

Packade in hela familjen i bilen och drog upp till grannbyn även idag! Köpte till en ljusstake så nu står det tre stycken i fönstret på övervåningen, det gjorde sig mycket bättre! Så för 3 cult stakar gav jag 180 kr!! REA me like;-)!!!
Det var jättemycket folk och mycket trevligt ända tills vi skulle kolla på Amy Daimond när hon sjöng. Trodde att Douglas skulle tycka det var roligt, men icke... Han satte sin tjuriga sida till och ville åka hem, tyckte att allt SÖG som han själv uttryckte det....
Givetvis fick han inte som han ville så vi stannade. Och när vi väl skulle åka hem blev han tjurig för att vi skulle åka hem. Aldrig är det då bra hur man än må vända och vrida på det.....
Någon som därimot skötte sig exemplariskt var Fabian. Inte ett pip från honom på hela tiden och han lyste som en sol!!!
Det tar på krafterna att springa runt och busa. Alfred somnade i bilen innan vi knappt hade startat den;-)


Tröttheten kan ju bero på att han var vaken ganska länge igår. Han somnade vid åtta men vaknade sedan och var vaken till klockan ett... Vi hade nämligen besök och satt och planerade barnens gympa! Känner att jag börjar bli lite små nervös nu. Vad har jag gett mej in på att ha 2 barngrupper med olika gymping på??? Fixar jag verkligen det? Guud att man aldrig ska våga tro på sig själv, typiskt mej att bli så här.... Men jag ser ändå fram imot det och jag hoppas att jag klarar det!!!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!