onsdag 25 augusti 2010

Grymma värld....

Idag har en STOR stjärna på himlen slocknat, alldels för tidig och alldels för snabbt. Livet är så orättvis, varför är han där uppe så grym?
Mina tårar rinner ner för mina kinder och många härliga minnen kommer tillbaka från tiden -99 -00. Hade det inte varit för för dej och din familj så hade jag ALDRIG stannat kvar i Skillingaryd. Och nu finns du inte längre. VARFÖR????
Idag går alla mina tankar till dej och din familj!

Så ALLA snälla där ute hjälp oss att hjälpa med ett litet bidra till cancerfonden. Många bäckar små...

2 kommentarer:

  1. Låter som att du behöver en STOR KRAM i din sorg!
    Tänker på dig min vän!
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Tack Karolin, du skriver så fint !

    Det är så fruktansvärt hemskt det som hänt, jag är så ledsen, hon var helt fantastisk, alltid go & glad.
    Mina tankar går till familjen ♥♥♥♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!