fredag 27 augusti 2010

Åter igen till min vikt!!

Hoppade upp på vågen nu på morgonen, två MYCKET glädjande siffror visade sig, 1,8 kilo minus sedan förra vägningen!!! Och vad har jag gjort för att gå ner då? Jag har ätit lite nyttigare, rört på mej och inte ätit något godis på veckorna (de 2 sista veckorna). Egentligen är det en väldigt enkel matte matik att gå ner i vikt... Ät inte för mycket och rör på dej!!! Men det är ibland lättare sagt än gjort, iallafall för mej. När det värsta söt suget har nåt mej på kvällarna har jag tagit GI-knäcke, eller gay-knäcke som Douglas kallar det...;-) Och ett glas bubbel vatten till det, och det hjälper faktiskt!! Så ännu en gång slår jag ett slag för det goda knäcket som egentligen enligt oss borde heta snacks, för att det är sååå gott och har inte alls någon likhet med knäcke att göra... Ja, ja nog om mitt knäcke;-)
Ikväll ska jag iallafall unna mej med lite godis, för så lätt kan jag inte överge det. Fredags godis is da shit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!