fredag 6 augusti 2010

Hemma igen!!

Nu är vi hemma igen efter 3 veckor på vift!!! Hade gärna varit borta 3 veckor till;-) Håller på att packar upp alla tusentals grejer som vi ständigt har burit med oss... Herregud va mycket skit... Svettas snart ihjäl, vädret ute är bara skit. Regnet vräker ner och så fort man bara rör sig lite så sprutar svetten... Hoppas verkligen inte det blir sån här skitväder imorgon på Emma och Mårtens bröllop, för då ska jag åka upp till vädergudarna och ge dem stryck......
Jag har verkligen inte haft tid att blogga under vår tripp till Karlskrona och Malmö, har varit full rulle dagarna i ända. Det har sugit fruktansvärt mycket i min kropp efter min kära bloggning. Så nu kommer jag nog att bombadera denna blogg med massor av inlägg som har hänt och som min hjärna arbetat fram;-)!
Syns snart, dax att åter ta sig i kragen och packa upp...

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!