lördag 21 augusti 2010

De tar sig....!!!!

Vädergudarna har kanske inte varit på vår sida de senaste veckorna... Men bygget av veranda/balkong går framåt, och herren själv i huset går ut och spikar mellan skurarna!! Han är så händig min man, eller jag menar förstås SAMBO......

Barnen är med och hamrar och spikar. Tycker det är jätteroligt att få hjälpa till. Dessutom får mamma vila sina stackars öron lite för en stund......
Målningen står oxå stilla just nu. De är många projekt igång här hemma nu. Helst av allt skulle jag vilja bli klar med projekt övervåning, men jag får nog lugna mej lite så pass att vi har lite att pyssla med i vinter.... Annars är ju risken att vi blir sysslolösa här hemma om inte jag kommer på nya projekt att göra;-) Och så klart gilla Jonas när jag kommer med nya "jobb" som ska dra igång. Eller inte....;-)

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!