söndag 28 oktober 2012

På tv i en microdels sekund!

Gårdagens hockey match var mycket trevlig! En mycket bra match där HV tog hem segern med 4-1!
Vi hade grymt bra sittplatser, så jag kunde spana på spelarna hela matchen!;) Snygga spelare finns det;)
Enligt rykte var vi på tv ett flertal gånger, men dock bara i en microdels sekunder. Men vad gör det, nu har jag iallafall fått vara med på tv;) *he*he* Någon som såg mej? *fniss*
Ingen som missade att ställa om klockan hoppas jag? Nej inte vi heller och framför allt inte kidsen... De vaknade vääääldigt tidigt, men jag hade den turen att få sovmorgon iallafall! Mer sömn åt folket! Jädrar va skönt de är att sova och framförallt att ligga och dra sig lääääänge!

4 kommentarer:

  1. Kul med hockey! (Även om HV kanske inte är mitt lag. ;))
    Dessvärre var det evigheter sedan jag kom iväg på en match senast.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni satt ju verkligen grymt bra till. Den platsen skulle man ha så man kunsde spana in dom lite ;)

    SvaraRadera
  3. Jag trodde att vi skulle behöva gå upp i ottan, men blev positivt överraskad!! :-D

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Hockey är kul!
    Hejja HV blå ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!