tisdag 16 oktober 2012

Får man gå i ide?

Fy fasen va trött jag är, inte bara idag utan alla dagar i veckan... Önskade att jag bara fick gå i ide och vakna lagomt till advent... Får man det?;)
Detta mörker tar ju knäcken på mej. Mörkt både dag och natt och ja värre blir det ju tyvärr... Bor helt enkelt på fel sida jordklotet...
Mår så där halvdant även idag... Kan inte sätta fingret på hur jag mår... Allmänt hängig och med en förkylning hängandes i kroppen som inte riktigt vill bryta ut... Bättre att jag blir riktigt sjuk en vecka istället för att gå och må så här halvdant...
Är inte ens hungrig och ja då är det verkligen något fel på fröken Johansson kan jag meddela... Ja för hungrig det är mitt mellan namn annars;)
Skickar med en bild på denna mörka dag utanför mitt jobb!

4 kommentarer:

  1. Åh, gumman...
    Hoppas du kryar på dig. Tänd lite fina slus och mys till det i mörkret.
    Kram sötaste.
    Madde

    SvaraRadera
  2. Jag är med född på fel sida jorden. Mörkret tar kål på mig med. Avskyr allt vad mörker och kyla är... Usch! Jag går i ide med dig om jag får! Knapra D-vitamin och kanske sola lite solarium även om det inte är jätte bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag har också vatit sådär superdupertrött! Köpte Chi San och det känns mycket bättre. Hoppas du piggar på dig och får lite mer energi.
    kram Malin A

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!