tisdag 30 oktober 2012

Hur går det då?

Jag var så arg igår att jag inte kunde somna. Klockan var nog över tolv, så gissa om jag var trött när klockan ringde imorse... Mmmm, ni hade rätt. Som en klubbad säl...
Ska slå FK en signal snart. Ska bara samla mej så att jag inte blir så där fasansfull arg som jag kan bli, för då kan det liksom bli soppa av allt...;-)
Ni har förstås undrat hur det har gått med mitt finger efter den lilla "olyckan" förra onsdagen. (Ja för ni har väl inte tänkt på annat;-)) Jo tack mitt finger mår ganska så bra. Ett pyttelitet sår med känslan att nageln sitter lös...
Armen där jag fick sprutan var nog det värsta. Är fortfarande öm där den sattes. Stackars mej;-)
Tisdag hela dagen lång och idag kommer mina små (ja och förstås stor(a)) sockergryn hem!! Som jag har längtat! Ja påminn mej gärna när jag sitter här och klagar på allt bråk och tjink i ett inlägg om några dagar. *fniss* Men det är väl så livet är, eller?!;-)

7 kommentarer:

  1. Lycka till med den förbannade försäkringskassan! Bara ge dom :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till när du ringer! Knäck dom!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Blää, finns det något mindre vetande ställe än FK???
    Håller tummarna för dig och skäll utav sjutton!!!!
    Kram och ha en bra tisdag så gott det går

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt fick ett gott slut när du ringde FK? Att de bara hade gjort (ännu) en dundertappe och att du snart får ALLA dina pengar! =)
    /MariaHJ

    SvaraRadera
  5. Hoppas du fick rätsida på FK... Urk, fick du spruta för såret i fingret? Då ska jag minsann undvika sår på fingrarna för jag klarar bara inte sprutor! Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas att samtalet gick bra!
    Krya på fingern :-)
    Kramar K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!