torsdag 18 oktober 2012

Inga svar på hålen....

Oj va många svar jag fick ange min fråga om dessa små hål på mina tröjor! Dock är det ingen som riktigt vet vad felet är, men det är fler än jag som har samma problem..
Några trodde dragkedjan, men nej det tror inte jag att det är, inte i mitt fall iallafall.. Och tvättmaskinen, nä varför skulle den äta upp just mina tröjor och bara på magen???
Mmm jag får fortsätta denna undersökning och jag lovar att delge till er om jag får reda på svaret!;)
Här får ni en torsdags puss från mej! Ni är bäst och jag fullkomligt älskar när ni kommenterar;)

6 kommentarer:

  1. Komiskt nog insåg jag igår att min t-shirt jag hade på mig igår hade dessa hål. Tror dock det har något med min gravidmage och köksbänkar att göra...

    SvaraRadera
  2. Hoppas att vi kan bli klokare snart!

    SvaraRadera
  3. Sådär blev mina tröjor när jag använde skärp, skavde nog mot diskbänkar och så kånkade man omkring på ungar och saker...

    SvaraRadera
  4. Jag hade på mig en sån jumper igår på jobbet,hm.

    SvaraRadera
  5. Hm jag svarade ju inte på detta med hålen, men har inget bra svar . Men har faktiskt också hål på någon tröja !!!!

    Men tack för torsdags pussen ha ha

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!