onsdag 31 oktober 2012

Onsdag....

Onsdag morgon och både måndag jävel och tisdag fan är gjorda;) Det är så en kollega kallar dessa dagar och så klart är ju inte jag sen på att hänga på och kalla dessa dagar så oxå;))
Började dagen med att vakna 30 minuter innan (!!!) klockan ringde.. Jag tvingade mej att somna om, men tror ni jag kunde det? Nej, men lyckades att somnade om 5 minuter innan klockan ringde och då var jag aptrött sen och är fortfarande.....
Min kollega här bredvid håller på att ta knäcken på mej. Jag får kli och allergiska utslag över hela kroppen, han lyssnar nämligen på en dansbandskanal... Hua, så då förstår ni mitt kli...;)
P4 helt ok, men nej en dansbandskanal som spelar dansband om och om igen. *ryser*
Dax att jobba, sen är det bara torsdag och fredag kvar!!! Guuuud vad veckorna går fort!

5 kommentarer:

  1. Haha dansband är väl fina grejer. ;) (Jag förstår dig helt!!)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Öronproppar, hörselskydd, ta vad som helst!!! ;-) Någon låt är väl ok ibland, men hela tiden... GAH! :-)

    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  3. Ohhhh.....ryser bara jag läser om det! Inte att det snart är helg men det som stavas dansband. Huvva!

    SvaraRadera
  4. ojoj, proppa öronen fulla med egen musik!!! Allt är bra i lagom doser, men dansband får allt vara väldigt lagomt... skönt att det snart är helg!!!

    SvaraRadera
  5. klaga inte på dansbanden... så dålig musik spelar de inte.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!