lördag 27 oktober 2012

Hörrni....

Jag vet inte om det är jag som gått och blivit jävligt tråkig, eller om det är ni som är jäkligt dåliga på att kommentera... Kanske är det jag som skriver dåligt? Men ändå, kan ni inte ge er till känna lite. Jag ger ju allt och lite till här. Delar med mej av mycket från mitt liv... Jag bjussar på mej själv och jag fixar tävlingar. Men ändå kommenterar ni knappt på några av mina inlägg... (Ja det är klart som fasen att jag vill ha lite respons och det är ju såååå kul att få era kommentarer...;-))
Bara en dag till att tävla om den underbara tunikan från Plain Vanilla! Är ni inte med och tävlar, gör det HÄR!!!
Och hörrni... Ynka 84 kr hitills till bröstcancerfonden. Jäkligt dåligt och det känns nästan pinsamt... Hur svårt kan det vara att bara kommentera och kanske lämna en liten signatur på vem du är?!;-)
Gå in HÄR och kommentera så att jag kan skänka mer pengar... Och hörrni, ni klämmer väl på brösten? Om inte, gör det!
Ja jag låter lite barsk idag, men det måste man göra ibland för att få er att göra som jag vill! *he*he*
 
Lördag eftermiddag och vi är familjen slö! Löööövlie! Vi har legat i soffan och halvsovit och om en timme ska jag svira om och fixa mej för att sedan åka in till Jönköping och kolla på hockey. HV71
 mot MoDo tror jag det var;-) Jag, en kollega och kunder!

10 kommentarer:

  1. Men förlåt snyggo. Jag har lixom lagt av lite. Jag kikar in men orkar inte fast jag vill. Jag ska genast ta ett ryck och kommentera lite....och tävla. Förlåter du mig?! PUSS

    SvaraRadera
  2. Oj, kommit av mig i höst/vinter rusket :( och säger som ovan, orkar inte skriva fast jag egentligen vill.
    Gillar det du skriver och gillar dina tävlingar.
    Tycker det är skönt att du står med båda fötterna på jorden och är som "alla vi andra" ;))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du, hos mig har de slutat nästan helt med kommentarer. Fast jag har fler besökare än nånsin. Knäppt.

    SvaraRadera
  4. Ska bli bättre på att kommentera =) Ha en toppen kväll =)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  5. Hej svejs! Läser ju ofta, men är verkligen DÅLIG på att kommentera! Hmmm...är nog lite lat, tror jag. Ska bättra mig! Ha en fin lördagkväll =)
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Jag kommenterar ALLTID när jag varit här :-) Har inte haft tid för bloggar på senaste tiden :-( Jodå, visst klämmer jag på brösten, det är ju så härligt ;-) Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag är superdålig på att kommentera.
    Förlåt.
    Och hos mig finns det knappt några läsare kvar ens. :(
    Fast de jag har är iofs väldigt duktiga på att kommentera. :)

    SvaraRadera
  8. Personligen tycker jag att det är enklare att kommentera om man får göra det i en "pop-up ruta" (välj under inställningar o. kommentarer). Då kan man skriva sin kommentar o. sedan klicka bort rutan. Jag tycker det är enklare o. smidigare att kommentera så istället för att använda bakåt knappen efter man kommenterat.
    Hoppas att fler tar sig tid att kommentera!,
    kram

    SvaraRadera
  9. Det är lite segt att kommentera ibland med iphonen, texten hinner liksom inte med så jag ser inte vad jag skriver och då blir jag så trött... Sen är jag sjukt trött just nu och orkar inte lägga ner tiden men jag lovar, jag läser och jag gillar att kika in här varje dag!!
    Kram kram Marie

    SvaraRadera
  10. Ja jag måste ju läsa igen nu. Efter spenderat 5 dagar på Eksjö sjukhus (BB).

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!