torsdag 4 mars 2010

Sveriges värsta bilförare!

Jag brukar inte titta på detta program. Men satt iallafall och sappade ikväll och fick syn på 2 tjejer som jag kände igen. Båda tjejerna var med och tävlade och var dessutom från lilla Yttermalung. En av dem, Eva har jag varit barnvakt till för så där 100 år sedan....
Världen är allt bra liten när de väljer 2 stycken dåliga förare från samma lilla by. Eller, ja det kanske är och var så att det är så kass att köra bil. Tur är det iallafall att jag inte är världens sämsta bilförare trotts att jag kommer från samma håla. För jag är världens bästa förare!!!;-)

3 kommentarer:

  1. Med tanke på att Pelle är pappa till henne, tyckte jag hon var väldigt sansad som bilförare :)

    SvaraRadera
  2. Man undrar ju om det är körskolan här i "hålan" som är för slapp!?!
    Sverige fick iallafall en snabbkurs i limmål:-)
    Hoppas det är bra med er/Eva-lena

    SvaraRadera
  3. Dom 2 blondinerna som är med bor runt lilla Filipstad, så även jag känner igen ett par ;)

    /Lillkusinen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!