onsdag 10 mars 2010

Jävla feber....

Jag är så trött på att bara sitta inne. Solen är helt underbar ute, men den får jag tyvärr bara njuta av genom fönstret...
Feberfria barn enda till ikväll. Alfred är däckad igen i över 39 grader:-( Douglas vägrar ta tempen så honom ska jag gå och muta lite nu;-)

Dessutom har Fabian gett sig hörd idag och inte sovit så gott. Han vill helst bli buren och ligga och mysa vid bröstet....

MEN, Alfred och Douglas har varit som hund och katt idag. De har varit som små duracellkaniner och farit runt, slagits och gråtit. Hur fan kan man vara så pigg när man är sjuk???
Imorgon har jag bestämt att det ska vara friska. Annars är risken att jag går under här hemma. Jag sitter här blek, flötig i håret och konstant hungrig....

1 kommentar:

  1. usch låter inget kul alls... här va febern med tillbaka ikväll *suck* men jag har ju bara en liten duracellkanin å hålla ordning på men känns just nu som det räcker...mår dock mkt bättre nu:) Hoppas d va en kortvariant... håller tummarna för att du har tre feberfria barn i mon! massakramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!