tisdag 30 mars 2010

Äntligen klar!!

Nu är Douglas rum klart! De blir inga rättvisa kort, tycker själv att de blir bättre i verkligheten;-)! Men eftersom att rummet är så pass litet är de lite svårt att ta kort från en bra vinkel. Här är iallafall resultatet med lite före och efterkort. Douglas är nöjd, men tycker dock att det är alldeles för lite spideman på hans rum.... Får nog köpa till några sådana saker så att han blir nöjd;-)!!!


FÖRE:

EFTER:


Den nya gardinen som jag sydde!


Inga drastiska förändringar på väggarna som ni ser. Men möblerna är iallafall nya;-)!!

3 kommentarer:

  1. Jättefint! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. hej gumman!

    jo jag vet en tjej som blev igångsatt en dag INNAN bf här.. hon grinade väl och hade sig, men jag är ingen sån människa.. visst, idag skulle jag lätt kunna börja grina och jag ska ju till BM imorron och då kommer nog tårarna, känner det redan nu liksom..
    annars vill man ju bara vara en stark människa och jag vill helst inte att folk ska se mig gråta.. men det känns som att det inte går att stoppa snart.. på tisdag går jag ju in i vecka 42+0 och innan dess lär väl inte sjukvården hinna göra nåt med tanke på att de är påsk och allt.. jag blir så less!!

    men otroligt fint hade ni fått till det på Douglas rum iaf.. very nice!!
    kramar i massor!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!