tisdag 2 mars 2010

En skör tråd mellan liv och död....


Mitt i allt vårt lyckorus över att vi har fått ett nytt liv i våra händer så släcks ett annat. Igår tog Jonas morbror klivet över till andra sidan.... Allt känns så upp och ner i känslorna, även om jag inte stod honom särskilt nära så blir man ändå väldigt illa berörd.

På någotvis så dras känslor upp som man trodde var borta och glömda. Men som ändå finns där. Minnen som kommer upp då den morgonen min svärfar bara plötsligt rycktes bort från denna fina värld. En väldigt jobbig period i våra liv. Jag vet att mina barns farfar sitter på sitt moln och tittar ner på sina små barnbarn och jag önskade så mycket att han hade fått vara här och uppleva allt.
Nu har han åter fått en vän i himlen att ta hand om och de kan spela sin älskade golf uppe i himlen igen!!!!

1 kommentar:

  1. usch, livet kan verkligen förändras snabbt, våra pojkars farfar gick bort förra året och det är konstigt tomt på ngt sätt. Våra tankar finns hos er! Ta hand om varandra! kram Ida D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!