tisdag 13 december 2016

Satans jäkla skit....

I torsdags natt fick Alfred magsjukan... Spydde några gånger och var helt utslagen på fredagen...
När han spydde bara såg jag hur vår resa  bara blev inställd och att vi alla låg och spydde på varandra...
Men sen vände jag på det och gjorde det till något positivt! Ja får vi de, så hoppas jag att vi får det den här veckan innan vi åker!
Och kom de gjorde det med buller och brak inatt på oss 3...
Fy fan va dålig jag har varit och är fortfarande... Har sovit på pricken nästan hela dagen och likaså barnen... Det gör ont i hela kroppen, magen pratar konstant och jag känner mej som om jag vore 100 år...
Kommer knappt ihåg när jag var sjuk sist? Många år sedan...
Ja ja, nu har vi iallafall haft det, ska bli spännande och se om Jonas klarar sig? Han knaprar vitpepparkorn för glatta livet. Så spyr han inte av magsjuka, så spy han väl för att vitpepparkornen har frät sönder hela hans mage...
Alltså detta kom sååååå jäkla olägligt! Har verkligen inte tid att vara sjuk. Vi har så grymt mycket att göra på jobbet.. Men men, de är inget jag kan göra åt utan bara ligga här hemma och hålla sig innanför dessa fyra vägga i 48 timmar...
Magsjukemat... Rostat bröd och blåbärssoppa! 
Tycker så grymt synd om Douglas bara...
Hans klass har övat i flera månader på lucia, han skulle sjunga solo och det är sista lucia för honom på den skolan han går nu.....
Han missade detta ikväll och hans tårar slutade knappt rinna igår när han började spy... Känner verkligen med honom! Hade såååå gärna sett de små liven och som de har övat.. Stackars liten!❤️
Efter de här inlägget är jag helt slut... Måste sova igen! Det är nu som man verkligen inser hur bra man har det när man är frisk! Fy sjutton för att må så här...
Nu får ni fasen ge mej massa krya på er hälsningar! Tänker banne mej vakna pigg imorgon! Herregud, det är ju för bövelen bara 8 dagar kvar tills vi åker och jag har typ börjat fixat ungefär noll inför resan...

4 kommentarer:

  1. Fyyyyy jag lider med dig! Känns som magsjukan härjar överallt. Men se det positivt, det kommer vara över när ni ska iväg och du har bättrat på bikiniformen. ����������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy satan! Ha ha, precis! Nu är det bara Jonas kvar.. Ha ha ha, ja om jag inte hinner äta upp mej innan det;-) Kram

      Radera
  2. Åh nej så ledsamt och stackars Douglas :-(
    Krya på er allihop.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta!
      Ja fy va ledsen han var.. Och jag för hans skull...

      Kram

      Radera

Tusen tack för din kommentar!