onsdag 10 mars 2010

Maskerad!!!

Sandra (Maria Magdalena)


Jiiiiihooooo!!!

Vi har blivit bjudna på 30 årskalas den 1 maj. Temat för kvällen är 80 -tal och alla har blivit tilldelade varsin 80-tals ikon! Jag ska vara Sandra (Maria Magdalena) och Jonas ska vara Meat Loaf!! Jonas första reaktion när han fick reda på vem han skulle vara: Men va fan är jag så tjock;-)!!!

Själv får jag lov att banta ner mej så där 40 kilo innan 1 maj om jag ska likna henne då;-)!

Jag älskar sånt här och bara längtar!!

Fabian får väl lov att vara med på ett hörn, hängandes i min tutte. Undra vilken 80- talist vi ska klä ut honom i;-)?!

Meat Loaf

2 kommentarer:

  1. Han kan vara den där franska lilla pojken som sjöng/rappade på franska...... minns du honom låten va nått me bla bla bla oså bebe på slutet. Jag tror det betydde det är inte lätt att var bebis eller nått haha googla på det.

    SvaraRadera
  2. gud va kul! maskerader är sjukt roligt och att bli tilldelad en person är kul oxå tycker jag. det hade jag när jag fyllde 19, för typ 100 år sen.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!