torsdag 11 mars 2010

Idag vill jag

  • ha massor av pengar som jag bara kan slösa bort...
  • ha friska barn...
  • ha snälla barn som lyssnar på sin mamma!
  • vara smal... (kommer jag aldrig bli igen)
  • ha massor av nya kläder!
  • ha VÅR!!
  • vara en pigg och glad mamma....
  • ha någon som kommer och stor städar vårt hus och tvättar alla kläder...
  • att tiden ska stanna upp så att barnen inte blir så stora snabbt, tiden går alldeles för fort....
  • resa utomlands. Tänk va härligt att ligga och lapa sol med en god drink i handen!!

Bara för mej att acceptera att jag inte kommer att få något av detta idag...

Bitterfitta idag, eller? Ja jag tror jag börjar bli det...;-)

6 kommentarer:

  1. Lite tips på åtgärder för vad du vill:
    1 Spela monopol och lev dig in i situationen av att äga alla pengarna.
    2 Ge barnen godis. En sockerkick gör dem friska en liten liten stund
    3 De blir snälla av godis oxå ;D'
    4 Avstå från godiset själv, det kommer göra att du känner dig skit duktig och riktigt se hur smal du blir
    5 Gå in på nätet och låtsas shoppa massa vårkläder
    6 Sätt dig innanför fönstret känn solens värmande strålar och lukta på en krokus=VÅR
    7Drick mer kaffe=pigg tänk på allt som bra i livet=glad
    8 Häll lite rengöringsmedel i en hink och låt nyskuratdoften sprida sig samtidigt som du har stuvat in alla skitiga kläder i en garderob och glömt att de finns
    9 Ta bort alla klockor, finns det inga finns det inget att ta hänsyn till. Men växa kommer barnen ju göra iaf.....
    10 res till Sävsjö eller vaggeryd, på med bikinin och ta fram juicepaketet och sitt sen där och surpla njut av lugnet :D

    voila lösning på allt!!!!

    SvaraRadera
  2. Skulle precis skriva att jag önskar alla saker på din lista med. Särskilt en resa.. Det drömmer jag om dagligen.
    Men vilken härlig komentar före mig från Hanna. det går om man vill.. hihi!

    SvaraRadera
  3. åh, jag ska nog ha två barn som mest :P

    SvaraRadera
  4. Ibland känns ju livet lite som du skriver... det är då man ska tänka på de som har det mycket sämre!! Lätt sagt va? Jag vill oxå ha massor av pengar som kan spenderas i Sthlm i helgen!! Men det blir nog inte så....

    SvaraRadera
  5. Hanna: Ha ha du är så härlig;-)!!

    SvaraRadera
  6. Hihi - bitterfitta e ett BRA ord tycker jag!!! Förresten så är ju varken du eller jag just det så ofta så ibland kan man få det FAKTISKT!!!
    Kramis :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!